Blog

žΚαρπούζι vs Πεπόνι

žΚαρπούζι vs Πεπόνι

Καλοκαιρινά φρούτα

Το Καρπούζι περιέχει:  30 θερμίδες/100 gr., 7,6 gr. υδατάνθρακες και 94gr. Νερό.

  • Αντιοξειδωτικές ουσίες (λυκοπένιο, βιταμίνη C, β-καροτίνη και βιοτίνη).
  • Βιταμίνη Α, σημαντική για καλύτερη όραση και αποτελεσματικότερη άμυνα.
  • Βιταμίνη C, ενισχύει κατά συνέπεια το αμυντικό σύστημα.
  • Βιταμίνη Β6, συντελεί στην καλύτερη πνευματική και ψυχολογική υγεία.
  • Κάλιο, συμβάλλει στη ρύθμιση της καρδιακής λειτουργίας και της αρτηριακής πίεσης (εχει διουρητική δράση)
  • Είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών και βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου (κατά της δυσκοιλιότητας).

žΚαρπούζι vs Πεπόνι

  • Το πεπόνι περιέχει περισσότερη Βιταμίνη Α, C και κάλιο
  • Το καρπούζι περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες
  • Το πεπόνι είναι πιο δύσπεπτο φρούτο
  • Και τα δύο αυτά φρούτα είναι απαραίτητα για την διάρκεια του καλοκαιριού.

 

Leave a Comment (0) ↓
Facebook