Μένουμε σπίτι…τρώμε σωστά!!!

Η περίοδος που διανύουμε είναι για όλους μας δύσκολη. Καθηλωμένοι λοιπόν στα σπίτια μας αυτήν την περίοδο και τηρώντας τους κανόνες του ΕΟΔΥ ας δώσουμε κάποιες συμβουλές όσον αφορά την διατροφή στο σπίτι, ώστε να μας βρει η μετα-καραντίνας εποχή υγιείς και με τα κιλά που θέλουμε.
👉Δεν αγοράζουμε και μεταφέρουμε στο σπίτι μας κακές θρεπτικά-ποιοτικά και με πολλές θερμίδες τροφές όπως γλυκά, γαριδάκια, πατατάκια, κρουασάν, αναψυκτικά κ.α. διότι με αυτές δεν θωρακίζουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και ταυτόχρονα κινδυνεύουμε να αυξήσουμε το βάρους μας ( ένας υπέρβαρος ή παχύσαρκος είναι ποιο ευάλωτος σε ιώσεις).
👉Προσπαθούμε να εντάξουμε μέσα στο σπίτι μας κάποιου είδους άσκησης που θα βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας καθώς και την διατήρηση ή μείωση του βάρους μας.
👉Προγραμματίζουμε τα γεύματα της ημέρας μας, με σκοπό την αποφυγή των τσιμπολογημάτων και των επιπλέον θερμίδων. Τρώμε 3-5 γεύματα και προσπαθούμε να κρατήσουμε σταθερές ώρες. Π.χ 8 με 10 πρωινό , 10-12 ένα σνακ, 2-3 μεσημεριανό, 5-6 ένα σνακ και μέχρι τι 9 το βραδινό
👉 Καταγράφουμε τις τροφές που καταναλώνουμε στο τέλος της ημέρας. Με αυτό θα μπορούμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των ποσοτήτων και των θερμίδων που καταναλώνουμε, ώστε να αποφύγουμε την αύξηση των κιλών.
👉Ζυγιζόμαστε μία φορά την εβδομάδα με την ίδια ζυγαριά με τον ίδιο ρουχισμό και την ίδια ώρα ώστε να ελέγχουμε το βάρος μας.
👉Τα φρούτα, τα λαχανικά, το ελαιόλαδο, το τσάι και οι ξηροί καρποί είναι τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Καταναλώνουμε 2 μερίδες σαλάτα και 2-3 φρούτα την ημέρα, χρησιμοποιούμε ελαιόλαδο στην διατροφή μας και τρώμε ξηρούς καρπούς σαν σνακ.
👉Προσπαθούμε να απασχοληθούμε με κάτι δημιουργικό που θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις βουλιμίες που πιθανόν θα υπάρξουν. Παιχνίδι με τα παιδιά, διάβασμα, ζωγραφική, μουσική, πρόγραμμα γυμναστικής κ.α.
#μπόρα_είναι_θα_περάσει

Leave a Comment (0) ↓