Blog

Τα σχολεία άνοιξαν…τι θα φάνε τα παιδιά μας;

Τα σχολεία άνοιξαν…τι θα φάνε τα παιδιά μας;
  • Το κουδούνι χτύπησε ….τα σχολεία ξεκίνησαν και οι απατήσεις των παιδιών μας σε ενέργεια μέσω υγιεινών σνακ είναι επιβεβλημένη. Το πρωινό αποτελεί βασικό γεύμα της ημέρας καθώς βοηθάει στην καλύτερη συγκέντρωση και συνάμα στην αύξηση των επιδόσεων των μαθητών σε μαθήματα και αθλήματα. Το δε ενδιάμεσο γεύμα ή αλλιώς δεκατιανό ή σνακ σχολείου παίζει και αυτό σημαντικό ρόλο στο να κρατήσει το παιδί ενεργειακά ζωντανό για το υπόλοιπο της ημέρας σε συνδυασμό με το μεσημεριανό σπιτικό γεύμα. Παρακάτω σας δίνουμε ιδέες για υγιεινά πρωινά και σνακ. Τι πρέπει να έχει το πρωινό μας
  • Φρούτα ή χυμό – Γαλακτοκομικά (γάλα ή γιαούρτι ή τυρί)
  • Δημητριακά ολικής αλέσεως – ψωμί ολικής άλεσης – Αυγό (1-2 φορές την εβδομάδα)  – Μέλι ή μαρμελάδα

π.χ.

  • Γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης.
  • Γάλα με φρυγανιές ή ψωμί ολικής άλεσης και μέλι.
  • Γάλα με 1 τοστ (τυρί άπαχο και γαλοπούλα).
  • Φυσικό χυμό με τυρί και ψωμί ολικής άλεσης.
  • Γιαούρτι με φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς.
  • Αυγά βραστά με ψωμί και φυσικό χυμό.

 

Τι να επιλέξω στο διάλειμμα

  • Σάντουιτς σε ψωμί ολικής αλέσεως ή σε αραβική πίτα με τυρί χαμηλών λιπαρών ή τόνο ή σολομό ή γαλοπούλα ή φιλέτο κοτόπουλο και λαχανικά.
  • Σπιτική πίτα (σπανακόπιτα-τυρόπιτα κ.α.)
  • Κέικ σπιτικό.
  • Φρέσκα φρούτα ή χυμό, που μεταφέρονται εύκολα και δεν λερώνουν, όπως μήλο, αχλάδι, μανταρίνια, μπανάνα.Μία χούφτα ωμά αμύγδαλα ή ανάμεικτους ξηρούς καρπούς με σταφίδες ή άλλα αποξηραμένα φρούτα.
  • Μία μπανάνα ή κάποιο άλλο φρούτο με λίγους ωμούς ξηρούς καρπούς.
  • Κουλούρι σουσαμένιο με φυσικό χυμό ή φρούτα.

 

Πύργος Γεωργίος διαιτόλογος – διατροφολόγος

Leave a Comment (0) ↓