Παροχές - Φιλοσοφία

Παροχές του γραφείου μας.

Στο γραφείο εφαρμόζετε η Μεσογειακή διατροφή που βασίζετε στην ποικιλία των τροφίμων σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε οργανισμού ξεχωριστά, με παράλληλη βοήθεια στις τυχόν συνυπάρχουσες παθολογικές καταστάσεις.

  1. Διατροφή Παχυσαρκίας (Παιδική – Εφηβική διατροφή)
  2. Παθολογικές καταστάσεις ( Διατροφή για Χοληστερίνη-Διαβήτη-Υπέρταση-Ουρικό οξύ κ.α.)
  3. Διατροφή αθλητών.
  4. Διατροφή και παρακολούθηση εγκυμοσύνης.
  5. Διατροφή Θηλασμού.

Τα βήματα που ακολουθούμε στο γραφείο μας:

  1. Λήψη ιατρικού ιστορικού.
  2. Λήψη ιστορικού διατροφής.
  3. Μέτρηση του Βάρους και του Ύψους.
  4. Μέτρηση Βασικού Μεταβολισμού και περιφέρειας μέσης-γοφών.
  5. Λιπομέτρηση με την Tanita BC 418MA με ακρίβεια μέτρησης καθώς και μέτρηση του λίπους σε τοπικά σημεία (χέρια-πόδια-κορμός).
  6. Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω ξεκινάμε την δημιουργία της διατροφής με συμμετοχή του πελάτη.
  7. Δημιουργία πρότυπων μερίδων με την βοήθεια της διατροφικής πυραμίδας ώστε ο πελάτης να κατανοήσει τις μερίδες που πρέπει να καταναλώσει για να αποφύγουμε τα γραμμάρια και το ζύγισμα των τροφών στο σπίτι.
  8. Η διατροφή καθώς και κάποιες επιπλέον οδηγίες δίνονται στον πελάτη.
  9. Η διατροφή έχει διάρκεια συνήθως μιας εβδομάδας. Όταν περάσει η εβδομάδα επαναλαμβάνουμε τις μετρήσεις και χορηγούμε άλλη διατροφή.

Μεσογειακή Διατροφή

Resized_FoodPyramid

Στο γραφείο μας εφαρμόζουμε την Μεσογειακή διατροφή. Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί μια τεκμηριωμένη (από έρευνες ετών) και ισορροπημένη διατροφή που βασίζετε στην ποικιλία τροφίμων  και στις ανάγκες του κάθε οργανισμού ξεχωριστά, με παράλληλη βοήθεια στις τυχόν συνυπάρχουσες παθολογικές καταστάσεις.

Σε έρευνες που έγιναν, επιβεβαιώθηκε η ευεργετική επίδραση της μεσογειακής διατροφής στην υγεία αλλά και στη δημιουργία ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος. Έτσι, πέρα από τη μείωση των προβλημάτων στις στεφανιαίες αρτηρίες, αλλά και το σημαντικό της ρόλο στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων, παρατηρήθηκε:

  • μείωση των επιπέδων τριγλυκεριδίων, ολικής και LDL (κακής) χοληστερόλης στο αίμα
  • διατήρηση της HDL (καλής) χοληστερόλης στο αίμα
  • θετική επίδραση στα επίπεδα γλυκόζης και ινσουλίνης στο αίμα
  • μείωση του κινδύνου αρτηριοσκλήρυνσης
  • μείωση του κινδύνου καρκίνου του παχέως εντέρου, μαστού και προστάτη
  • μείωση του κινδύνου ρευματοειδούς αρθρίτιδα
  • μειώση της αρτηριακής πίεσης και της δοσολογίας αντιυπερτασικών φαρμάκων σε ελαφρώς υπερτασικά άτομα
  • ευκολότερος έλεγχος του σωματικού βάρους
  • προστασία από την πτώση των εγκεφαλικών λειτουργιών, την απώλεια μνήμης και ασθενειών που σχετίζονται με το γήρας.

Διαπιστώνεται ότι το διατροφικό μοντέλο των προγόνων μας, όχι μόνο αποτελεί την καλύτερη πρόληψη για τις λεγόμενες  ασθένειες της αφθονίας , αλλά και προάγει έναν υγιεινό τρόπο ζωής, γεμάτο ενέργεια και ευεξία, που καλό είναι να υιοθετήσουν και οι νεότερες γενιές

O ρόλος του διαιτολόγου

  • Να εκτιμήσει την  θρεπτική κατάστασης του ατόμου.
  • Να αναδείξει τις τυχόν προβληματικές διατροφικές συμπεριφορές.
  • Να εντοπίσει τυχόν παθολογικά προβλήματα και να προβεί  στην ρύθμιση τους.
  • Να παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές και να συντάξει  ένα θρεπτικό και πλήρες πρόγραμμα διατροφής, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του ατόμου.
  • Να παρέχει την καθοδήγηση και υποστήριξη για μια επιτυχή αλλαγή συμπεριφοράς απέναντι στην τροφή.
  • Να παρέχει γνώση σε θέματα διατροφής. Όλοι μπορούν να κάνουν και κάνουν δίαιτα. Λίγοι έως ελάχιστοι, όμως, παίρνουν γνώση
  • Κάθε άτομο που τελειώνει ένα πρόγραμμα διατροφής θα  πρέπει να είναι εφοδιασμένος με γνώσεις σε θέματα διατροφής.
  • Ο διαιτολόγος είναι υποχρεωμένος να οδηγήσει τα άτομα, στο αποτέλεσμα που επιθυμούν, με γνώμονα την υγεία
  • Η επίσκεψη σε ένα διαιτολόγο δεν έχει σαν μοναδικό στόχο την απώλεια βάρους  πρέπει να αποτελεί μια  εξάσκηση σε πραγματικές συνθήκες καθημερινότητας.